Giỏ hàng

John 00 Fleming [Open till Close] by hausvn & Aura Saigon

[Tiếng Việt bên dưới]

“A national treasure of trance music”
BBC Radio 1 (Essential mix)
“One of the Pioneers of the electronic dance music scene”
The daily Telegraph Newspaper

John 00 Fleming is a DJ known for his legendary extended sets that often sees him take over the whole evening of clubs such as Avalon, Chinese laundry, Cielo and more. ‘Open-till-close’ is a term John shies from these days. Aside from being “just the latest bandwagon in electronic music”, it in someway also implies ‘limitation’, something he’s never seen real dance music as having. “Playing longer sets isn’t about spending more hours behind the decks”, says John. “It’s about plot and planning. Reading, not where the floor’s going to be in 5 minutes, but the consensus on where it should be in 40 mins or an hour. It’s about trajectory. It’s about ebb, flow, nuance and subtle stylistic traverse. In many ways it’s the last true DJ art form and for many years now it’s been the most challenging, thrilling and rewarding part of what I do. ‘JOOF Editions’ albums are my testaments to that”.
John 00 Fleming là một DJ được biết đến với những set nhạc kéo dài xuyên đêm ở những club nổi tiếng thế giới như Avalon, Chinese laundry, Cielo.... Chính John cũng là người bắt đầu sử dụng thuật ngữ “Open-to-close” từ giai đoạn này.
---
Ngoài việc “trở thành hiệu ứng số đông của âm nhạc điện tử”, thuật ngữ này còn thể hiện ngụ ý về “giới hạn”, điều mà John chưa từng thấy ở nhạc dance nói chung. “Chơi những set dài hơi không có nghĩa bạn phải dành nhiều thời gian sau bày xoay,” Anh chia sẻ. “Nó cũng giống lên cốt truyện và có kế hoạch hành động. Bạn sẽ phải đọc đám đông trước mặt bạn không phải trong 5 phút tới, mà nó sẽ trở nên như thế nào trong 40 phút hay một giờ tới. Nó cũng giống như quỹ đạo vậy. Có lên, có xuống, có dòng chảy, sắc thái và chuyển động đầy tinh tế. Nói tóm lại đó là thứ nghệ thuật DJ đích thực và trong rất nhiều năm qua, đây là phần thử thách nhất, thử thách, ly kỳ và bổ ích nhất trong những việc tôi làm. Album “JOOF Editions” là thử nghiệm của tôi với nó”. Với những thành tựu trong sự nghiệp, John được BBC Radio 1 (Essential mix) miêu tả như “một kho báu quốc gia trong thể loại nhạc trance”. Tờ The Daily Telegraph gọi anh là “Một trong những người tiên phong của nền âm nhạc điện tử”.

🎉Event: John 00 Fleming [Open till Close]
🗓Date: Sat, 24.09.2022
🕖 Time: 21:00 – Late
📍Location: Aura Saigon
2F Thi Sách, District 1

🔹 Become our members? Subscribe Us https://b.link/hausteknews 🔹

 

🧥 Dress code: Dress Fashionable, No slippers | Ăn mặc thời trang lịch sự, không đi dép lê,
🔈 𝐒𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐲𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐛𝐲: L'Acoustics
-----
◼️ 𝐎𝐫𝐠𝐚𝐧𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐲: Haustek Agency & Aura Saigon
◼️ V𝐞𝐧𝐮𝐞 𝐛𝐲: Aura Saigon
◼️ 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐲: haus.vn, Mixmag Asia, Mixmag Asia Vietnam
◼️ 𝐂𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐲: haus.vn
◼️ 𝐅&𝐁 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐲: The HYPE - Eatery & More

#JohnOOFleming #Fleming #hausvn #trance #progressive #AuraSaigon

Facebook Instagram Youtube Top